Bitch, Remember, Fight Fire with Fire!

Måndag. Röd dag. Jag trodde att jag skulle jobba. Men icke. Tur som faaarfar att jag ringde till jobbet och frågade om jag kunde ta en buss som var inne fem minuter efter det att jag börjat. Att det gick att göra så. För jag fick förklarat för mig att jag jobbar inte måndag och onsdag. Jag jobbar tisdag och onsdag... Bajs. Det krockar lite med mitt andra jobb, där jag ska vara tisdag, torsdag, fredag. Får prata med Chefen så går det att lösa. Ska ju "bara" göra golv vård. Är inte så jätte avancerat och eftersom Mimms, Karin, Kalle och Tomas oxå ska köra golvvård inne i M korridoren, så är det nog ingen större fara att jag är borta en dag. Wille skulle tydligen oxå komma. =) Full styrka. Exelent!


Sitter och väntar på att vi ska åka till Rånäs. Det snöar ute. Känns som om jag och min sambo spenderade många timmar av natten till att prata med varandra. Både med ord och utan ord. Känns så otroligt bra. Han förstår mig. Jag tror att jag förstår honom. Jag vill förstå honom. Just nu är allt stabilt. Glädje och lycka. Nykära och söta. He he. Gick runt och nynnade på en låt för en stund sen, kommer inte riktigt ihåg vilken. Helt plötsligt ryter Jens till och hoppar in i refrängen typ. Ha ha. Jag höll på att skratta på mig! Ha ha ha!

Very well, Cyckelställ. Jag har ont i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback