Blööö....

Idag har jag verkligen ingen ork till någonting. Stod och rökte, blickade ut över Idrottsvägen/Villavägen... Kommer på mig själv med att tänka, att hur ska jag kunna lämna det här. När jag blir gammal och grå, när min tid är inne, är jag verkligen redo då, eller kommer jag att ångra saker som jag inte gjort? Då är det ju nästa fråga. Vad är det jag vill göra? jag vet varken ut eller in. Eller ja, upp eller ned. Vad som helst som behagar. =P
Ska iväg till jobbet om ca en timme. Måste klä på mig och försöka se normal ut innan jag går till bussen. Kan inte komma och se ut som en deppig Evert. Funkar icke!

Men ja. Mina tankar är på helt annat håll idag. Inte där jag vill att dom ska vara!

Nej. En cigg och sen så action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback