Damn!!

Har precis skrivit en inköpslista och kommit på att jag behöver föra över lite pengar för att kunna handla...
Men ja, som vanligt då, när jag har tur, som jag alltid har. Så, ja då så bestämmer sig Nordea Internet Bank för att krångla...! I HATE IT! Hur ska jag kunna handla in massa grejer om jag har typ minus miljoner kr på mitt kort, och behöver överföra för att få lite mat i magen? Va? Någon som kan svara på detta?
Jag hatar mitt liv... Jag har bajs tråkigt! Jag vet inte vad jag ska göra...! Jag är rastlös! Missbrukar bloggen!
Woho! Kuuul??? Och Jens är inte hemma, så han kan inte lägga ut så länge, plus att han inte heller kan föra över pengar till mig eftersom han inte har tillgång till sånt internet där han är för tillfället. Just nu är han nämligen på Sportcentrum i Norrtälje och gör någonting som har med Friidrott att göra...! Fint väder är det iallafall....!

Börja sätta in pengar på ICA kortet kanske man ska göra. Så slipper man oroa sig? Sätta över typ 1000 spänn varje gång man får lön. Så har jag mina "fasta utgifter varje månad" (Mobil, busskort, ica)
Hur bra låter inte det...!

Nej. Ska prova Nordea Banken igen... Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback