Film kväll!

Igår träffade jag Frida efter jobbet och vi inhandlade div. onyttigheter på ica samt lite nyttigheter (???) på Pizzeria Miami här i Rimbo. And never again! Dålig service, dåligt kundbemötande, dåliga öppetider... =P
Beställde kyckling sallad med vitlöksdressing. (Vad annars) Frågade efter dressingen innan vi skulle knalla hemåt i ÖSREGNET. Fick till svar att dressingen redan ligger på salladen. Hmm... Me dont like men ok. Låt gå.
Kommer hem till Frida. Ser ut som en dränkt hund och är det någon dressing på min sallad? Nepp! Ingen dressing, så långt ögat når...! Ringer till Miami, bagaren säger att det ligger dressing på. I ena hörnet, och jag undrar vilket hörn och så blir det iallfall så att jag sur och grinig, får gå tillbaka till Miami, i ösregnet, och i åskovädret, för att hämta dressingen. Salladen blev fan så god efter iallfall!

Vi hyrde film. Borat och Just My Luck.



image41 image40

1: Just My Luck.
Lindsay Loan. Lika söt som alltid! I love her! Hon är såå söt... ;)
Hur som haver. Hon har all tur i världen. Han, en otursdrabbat liten fågel.
Dom möts under en maskerad som Lindsay ordnar för sin chefs klient. Och ja,
Som alla andra fjortis filmer så involverar den mycket pinsamt, mycket kyssar,
mycket skratt och allt annat. Klart värd att se!

2. Borat.
Inte riktigt min typ av film. Men endå på nått sätt helt ok. Det fanns vissa delar av filmen
då man skrattade så man kissade på sig. Typ, Iallfall Frida. Hon asgarvade!
Jag menar, Borats bad dräkt... Hotellrummet. Osv osv...
ja, värd att se denna oxå...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback