Imponerad.

Hur kan du till det bra? Jag är mäkta imponerad! Vill oxå kunna skriva pass intensivt och få med mycket känslor. Jag kände verkligen hur laddat det där inlägget var! Och jag håller med jävla hårt! Jag vet inte hur jag ska till ett inlägg just nu. Min hjärna går högvarv efter att jag läste ditt...!

Jag tror att det år som p3 säger. Deras motto: Gör Det Eller Släpp Det!
Jag tror att det stämmer in jävligt bra massvis med olika punkter i våra liv just nu!
Gör Det Eller Släpp Det!

DET BLIR FAN INTE BÄTTRE AV ATT MAN KLAGAR!
Och är det jävla konstigt att man vill ha lite ärlighet och respekt?
Jag säger som F. Citat...   

"Jag ser på världen med kärlek. Människors handlingar, smusslande, undvikande och dubbelmoral sårar mig. Självklart. Jag blir förbannad av lögner och av svek. Jag blir förbannad när man lurar sig själv. Jag blir äcklad av att bygga grunder att stå på utfrån lögner. Jag blir gråtfärdig när jag känner mig hjälplös, när jag inte kan blåsa bort mina käras smärta precis som man gjorde på blåmärken när man var liten."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback