Jag härmas...

Spenderade kvällen på Veras. As usual... Ägaren är super sjysst. Bjussade på redbull & jaeger eftersom jag fyller år idag. *hipp hipp hurra* Drack upp det och tänkte, nu får det vara bra. Men icke sa nicke. Vi satt ute ett tag och snackade prutt. Och gick in efter en stund eftersom det blev riktigt kallt och jävligt när solen gått ned. Under dagen hade det varit prutt varmt på Veras uteservering. När solen ligger på och det inte blåser. Me Love It!
Hur som haver, gick in och satte oss ett tag, chillade och bara satt där. Gick fram till baren och bad om ett glas vatten. Kommer tillbaka med ett stort glas rödvin som fått stå och lufta sig en stund. Grattis Grattis säger ägaren och ler stort. Han är väldigt söt faktiskt. =) En riktig bulltant om ni förstår hur jag menar... Han är glad och rolig, skojar och skämtar med oss hela tiden. Som dom stammisar vi är... Ha Ha!

Hur som haver. Jag är en härmapa. Och det erkänner jag. Har precis skickat efter ett nytt simkort. Abonnemang. Låst abonnemang. För 499 kr i månaden och 99 kr i inträdesavgift vad jag förstår. Någonting som är liite dåligt, är att eftersom jag vill behålla mitt gamla nr så kommer det ta ungefär 19 dagar innan jag får hem sim kortet. Hoppas inte mitt nuvarande simkort slutar fungera förren typ dagen innan eller helst av allt samma dag som jag får hem det nya. För Anisch utan mobil är som att äta potatis utan sås! Det går bara inte... =P hehehe...

Imorgon kommer min leverans från HM oxå. Finally. Mina fiiiina linnen... Kommer säkert inte kunna hämta ut det på morgonen inte. Nej varför ska det gå så bra för mig? Nej, jag kommer säkert få hämta ut det i samband med att jag ska till läkaren och kolla upp min hosta och min hals. Jag slår vad om att jag har både halsfluss och lunginflammation och öroninflammation. Jag menar, inte kan jag slippa sånt. Öroninflammation. Som det öronbarn jag är.

Nu. Sova!

Kommentarer
Postat av: isabel

Hej gumman! hoppas du hade en toppenlördag och var lagom bakis till din riktiga födelsedag =) fick du nån nattligt uppvaktning av din andra hälft då?
puss babe!

2007-04-02 @ 10:17:07
Postat av: Katrin

Så du har beställt nu :)
Näe asså, jag flytta ju också över mitt nummer. Tog inte mer än fyra-fem dagar iaf, och fick leveransrapport dagen innan dom låste kortet. Samma dag fick jag nya SIM-kortet på lådan. Jag trodde den skulle vara låst i över en vecka eftersom det stod leverans 3-7 dagar i leveransrapporten.. Så därefter att skicka alltså. Men det gick fort!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback