Life is like.

Life is like a box of chocolate...
You never know what you going to get...


Någonstans djupt inne i mitt huvud... Finns det tankar och funderingar. Som är riktigt svåra att få tag på. Svåra att hitta, men endå så vet jag att dom finns där. Och jag VILL få tag på dom. Jag vill plocka fram dom... Men är väldigt okababel till att få fram dom. Det känns i kroppen, det känns i huvudet. Det är någonting jag tänker på. Varför kan jag inte få fram vad det är som är?

Jag känner att jag är på äventyrs humör. Jag vill inte gå till jobbet idag, Jag vill ge mig ut och upptäcka. Springa med vinden. Upptäcka nya saker och besöka nya platser. Även om det "bara" betyder att jag åker till Norrtälje eller what ever, så känner jag endå för att göra någonting nytt. Minst en onsdag i månaden tycker jag låter som en väldigt bra plan! Smart drag där. bra plan. En bra start på resten av livet.

Dom val man gör nu påverkar hur framtiden ser ut. Tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback