Time will Explain.

God Morgon.
Igår så blev det inte så att jag han träffa Anna Karin. Men, Vi vinkade åt varandra vid statoil när bussen körde förbi. Det var kul! =) Sitter nu och väntar på att te vattnet ska bli klart så jag kan äta frukost. Jag är typ hur trött som helst. Men ja. Ska åka in till Norrtälje idag och jobba lite granna. Det är hur soft som helst nu känner jag. Eftersom jag börjar lära mig rutiner och så vidare inne i de olika korridorerna, vet när eleverna slutar osv, så jag inte behöver vänta på att komma in och röja efter dom. Inne på handel verkar det aldrig vara några elever efter kl tre. Hur var det när jag gick i skolan? Kändes ju som om man var i skolan dagarna i ända. Men, ja. Tiderna förändras. Det har skett många om möbleringar inne på handel oxå. Vilket jag tror är jätte bra. Men skit samma. Vem bryr sig? *suckar*

Hej hopp nu klickade det i köket. Dags för te. Ska försöka hinna rulla lite ciggaretter oxå. Så jag har över dagen.
Orkar inte släpa med mig allt till jobbet, så då är det bättre att rulla ordning här hemma... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback