Bloggiblagg...

Jäääs... Jag försöker komma på någonting att roa mig med. Vad ska jag göra... Funderar på att ta en bad. Fortfarande. Har lixom inte kommit iväg. Har fastnat framför Simpsons istället. =P Vet dock inte vad jag ska göra när det är slut, kommer säkert fastna framför nio filmen istället... O_o Funderar på att fixa lite broccoli. Det var jätte länge sedan jag käkade "kokt" broccoli. Och nudlar. Det är gott. Undra om vi har nudlar... dricka te? Har bajs mycket te som borde drickas upp, dock ingen mjölk. Men det är som på jobbet. Man får lära sig dricka kaffe utan mjölk. För ingen annan har mjölk i kaffet och ja, jag orkar helt enkelt inte ta med mig. Plus att den blir gammal så fort om bara jag använder den... ett ständigt problem det där, jag vet. Men eftersom jag inte har någonting intressant att blogga om, så blir det som det blir... Sortera blogginläggen in i deras rätta mappar? Egentligen? kanske radera sånt som är onödigt... =P
Jag har inte alls tråkigt. Nej Nej Nej. Varför tror du det?




Vid närmare eftertanke nej- Jag har typ 400 inlägg som borde sorteras in i mappar. Orka? Nej. Jag skulle gjort det från början. Men Nej. Nej. Nej. Nej. Nej. Nu ska jag bada...! Ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback