En gång till!

HAR DU NÅGONSIN:
 ätit sushi: Evelina gjorde hemmagjord Sushi någongång. Det var ganska gott.
 stått på scen: Onsdagarna på Bistro is the shit!
 blivit dumpad: Ja. En gång. Nyligen.
 varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet om iallafall.
 varit med om en bilolycka: Ja. Spanien. Året minns jag inte.
 klättrat på berg: Jääs, klättrar ofta i berg med Keisha. =P

 ANTINGEN ELLER:
 kallt eller varmt: Varmt!
 blått eller rött: Rött!
 regn eller snö: Regn. Snö är kallt... *burr*
 ull eller bomull: Både och?
 rosor eller tusensköna: Rosor i olika färger.
 vår eller höst: Höst!
 historia eller vetenskap: Vetenskap!
 matte eller engelska: Engelska.

 INOM DE 48 SENASTE TIMMARNA
 har du haft ett seriöst samtal: Ja, det har jag haft.
 kramat någon: Japps.
 bråkat med dina föräldrar: Nej. Det har jag inte hunnit med. =P
 bråkat med en kompis: Nej.

 GILLAR DU ATT
 ge kramar: Jäääs. FFS!
 ge massage: Självklart.
 gå promenader i regnet: Under ett paraply... ;)

 ÖVRIGT
 svär du för mycket: Ibland lite för mycket!
 när duschade du senast: En timme sen.
 vilket färg är det på dina byxor just nu: Gråa.
 vilket låt lyssnar du på just nu: Ingenting. Tv.n står på i bakgrunden.
 vad var det sista du sa: Ok, puss hej.
 vad är brevid dig just nu: Min kisse.
 hur ser ditt skrivbord ut: Har inget skrivbord.
 vem pratade du sist med på telefon: Frida.
 vad gör dig glad: Mina vänner. FFS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback