Heeeeeelvete!

Underbart väder. Eller hur? Inte. Hela dagen har man gått omkring som i en slags dvala på jobbet. Kvaft och instängt. Plus att det luktar gammal människa... =P Nä, skoja bara. Men varmt och kvaft har det iaf varit. Kommer hem och slänger mig på soffan, ligger där och kollar på tv. Och sen bestämmer sig himlen för skyfall! Regnet öser ned. När man kollade på regnet påminner det om en vatten kran, som man dragit på för fullt. Kul? Not. Men någonting positivt i det hela är iallafall att luften känns mycket lättare. Och det är inte lika äckligt fuktigt ute. Jag tror att det var åska i luften oxå, eftersom jag skulle kolla på en rolig serie på femman, men lagom tills det att serien började så bestämde sig tv för att sluta fungera, dom sista fem minutrarna hann jag knappt se. Eftersom skiten hängde sig med jämna vardagsrum...! Prutt! Ja, man får göra det bästa av situationen. Vänder på mig, och drar filten över huvudet. Försökte fortsätta sova, men eftersom kattfan bestämt sig för att behöva uppmärksamhet, så blev det inte alls mycket sova, utan massa med smärta i tårna istället. Han hugger lixom. Visst han leker, men ibland gör det faktiskt liite ont...! Jag tror förövrigt att jag är påväg att få öroninflammation, lagom tills det att jag ska till blodbussen den 22 augusti. Ha Ha. Jag får lämna blod! Kommer säkert behöva pencilin eller någonting annat pruttigt... Me dont like. Men det gör fan så ont...! *gråter en skvätt och så känns det bra igen...* Snart är det måndag, och då kommer B tillbaka vad jag förstår. Jag ska så stå på hennes kontor kl åtta på måndag morgon och skrika, HEEEEEJ! JAG HAR SAAAAAKNAT DIIIIIG!!!! Undrar jag om hon blir glad då? Ha Ha! Ge mig min visning...! NUUUUU!!!! Jag tror att hon kommer älska mig, tror inte ni det? Jaha, vad ska jag roa mig med nu då? Klockan är tio i tre och min docka slutar inte jobba förren om fyra timmar. Plus att det tar typ en timme extra för henne att komma hem till Limbo, eftersom alla idiotiska gay kunder får för sig att handla i sista minuter och verkar inte förstå svenska och stannar kvar långt efter att klockan slagit stängningsdags, med den enkla frasen: "Jag ska bara..." Som erfaren och medveten kassaexpedit jag nu är, så förstår jag om man vill ställa sig mitt emot denna puckade kund och skrika: JAG SKITER I ATT DU SKA BARA!!! KAN DU TÄNKA PÅ ATT JAG BARA JOBBAR HÄR, OCH ATT JAG BARA SKA ÅKA HEM EFTER DETTA HELVETE OCH GRÅTA, EFTERSOM NI ÄR SÅ JÄVLA DUMMA I HUVUDET OCH INTE FATTAR NÅGONTING....!

Oj. Vart kom mitt cpskrivande ifrån? Jag känner mig för tillfället väldigt, väldigt cp. Väldigt ensam och övergiven. utanför och ja. Ensam... Fast inte på det sättet som vissa människor säkert kommer tänka att: "haha, rätt åt dig.." Det är inte synd om mig för fem öre. Jag menar, just nu har jag det super bra... ;)
Nedbäddad i soffan med lite fredagsgottis, är aldrig fel! ;)

Bajs!

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Fan vad jag älskar dig!!

2007-08-10 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback