En kopp kaffe och barnkanalen? Well, enjoj the ride lixom!

Igår var det verkligen en lång dag på ica. Huga. Från 09.00-20-15
Men som tur var så hade jag lång lunch på två timmar och som kuligt var så ville Cat käka lunch med mig. Drog runt på stan och lekte lök, köpte hårfärg och bara softade.
Kom upp till Lynn efter jobbet och vi slängde i den svarta hårfärgen. He He. Prima skinka lixom.
Hur snygg tror ni att jag är nu då för en skala? Jag har halva håret nyfärgat, svart och fint och frissigt.  Och halva håret under ja, det är inte lika fint, men det kommer bli. Kunde inte bleka igår, eftersom jag lovade Keisha att hon skulle få blekmedel av mig till att göra slingor i sitt fina lockhår. (",)


Om Jens byter jobb, som han är på väg att göra. Börja som ITsupport/design/jag vet inte vad tillsamans med Kristoffer, (png på slusk) Så, kanske det är dags att börja tänka om. Jobbet han har nu i Ekebyholm tycker jag var en stor bidragarnde faktor till att vi tog lägenheten i Rimbo. För att Jens ska ha närmare till jobbet. Men nu, om han ska börja jobba i Norrtälje precis som jag gör för tillfället, så kanke man ska ta och slå ett öga efter en ny lya? I Norrtälje lixom? Skulle vara så mycket bättre om vi bodde i Norrtälje, med pendlingsmöjligheter och liknande för min del alltså. Jens har ju bil. Bor vi i Norrtälje så kan han iofs gå till jobbet... Ha Ha!

  • Gambia i Mars 07.
  • Bebisen kommer.
  • Hjälpa till att flytta allt till Muppsala.
  • Hitta en ny lägenhet.
  • Gräva ned mig runt den 1/4 några dagar innan iaf. Och ligga kvar tills en vecka efter.
  • Skita i att fira Påsk? Känns bara onödigt.
  • Vara nere i Gambia när det är Tabaski (Osäker stavning)

Mupplista... Det är för tidigt på morgonen för att seriöst börja tänka på att ändra sitt liv.
Men fan vad jag är sugen på den där Biståndsingenjörs kursen... Hur nice skulle inte det vara?


Kommentarer
Postat av: Cat

Nästan rättstavat... Tobaski heter det ^^;;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback