Lite söt är den.

Lite söt är den.

Hittade den här gamla bilden när jag utan någon som helst anledning satt och bläddrade igenom min bilddagbok.

Ibland kan man verkligen känna att man vill att var enda jävel ska dö. Och då syftar jag på folk som jobbar inom Arbetsförmedlingen, Alfakassan och Försäkringskassan. vad kräver dom av en vanlig människa egentligen? Det är papper som ska fyllas i, hela tiden. Dom skickar papper efter papper. Man ska komplitera sina ansökningar och uppdatera massa CV:n och grejer som egentligen bara sparas på hög och inte blir läst av någon. Till vilken nytta?

Sen kan jag även känna att en viss person på en viss plats. Vi kan kalla honom Evert. Han borde ta och se vad alla andra ser. Det funkar inte att han springer och gör som han gör. För folk har börjat se det nu, och börjar undra. Det viskas och grejer om dig nu. Om er båda två. Nån måtta får det vara på bygget. Jag stör mig så otroligt på sånt.

Sen känner jag mig väldigt besviken. Jag menar, jag har jobbat på ICA Kryddan i minst två år.
men endå så har det kommit in folk efter mig som blivit anställda till att göra samma saker som jag alltid har gjort, jag förstår inte, har jag gjort någonting fel?
Idag var det "möte". Personalen skulle få utbildning inom säkerhet. Och fick jag vara med. Neeej. Men två andra personer som kom in efter mig på företaget fick vara med. Känns som om jag ska ta och skita i allting. Sluta jobba där efter att dom behandlar mig så dåligt. Ringer när dom behöver, mmn, det är så mycket att lita på! Icke! Men endå så är det allt jag har för tillfället. Måste ju ha pengarna, så jag får helt enkelt lida ett tag till.. *gråter*

Nu, en cigg och tv...

Bajs på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback