Prima lördagsunderhållning.

Här har jag suttit. HELA DAGEN! Och jag har inte gjort någonting. HaHa! Annelie ringde mig någon gång i förmiddags, minns inte vilken tid, men jag fick iallafall skjuts till konsum, där jag köpte glass och cigg. Sen fick jag skjuts hem oxå. Synd att hon skulle tillbaka till jobbet, annars kunde hon kommit upp och ätit glass med mig. Men nej. Istället har jag ätit upp nästan allting själv. Jens tog en halv. Sitter med sista biten just nu. Magen är liite ömtålig, men, det går över. Dubbel avsnitt med simpsons, kan det bli bättre?
Catz har ringt med jämna vardagsrum idag, och det har varit väldigt trevliga samtal. (",)

Well. Jens slänger sig ned i soffan brevid mig och byter kanal. Helt plötsligt blir man inslängd i Melodifestivalen. Och jag fattar noll. Vart är dom någonstans? I vilken stad? Hur många har hunnit sjunga? Jaha. Melodi nr sex nu alltså. Ja ja. Bra Bra.

Körde bil idag oxå. För första gången på jääääätte länge. Men det gick hur bra som helst! =) körde till Rånäs och tillbaka. Svänge förbi Ica och handlade lite skit saker. Åkte hem och käkade soppa. Det är som jag säger, Prima lördags underhålling...

Har kommit på att jag ska tatuera mig. Runt vänstra handleden. Tror att det kommer bli jätte bra, men är inte helt 100% på vad jag ska ha för typ snitt och teckenstorlek. Så det kommer säkert ta ungefär ett år till innan jag kan sätta nålen i huden. Kanske kan få den billigare? Sam?

Oj, nu är det Idol Sebastian på tv. Jag måste titta...! (Ironi är bland det roligaste som finns ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback