Välkommen till Världen!

Välkommen till Världen!

Välkommen hit! Lilla Flickan.
Lycka till i Livet. Vi ses snart hoppas jag.


Om det är någon som undrar så har Jens bror och hans fru fått en dotter idag. exakt klockslag vet jag inte. Och jag vet inte heller exakta längden eller vikten, meen, det var någonstans runt 42 cm och runt 3 kilo. Så det är ju normalt. Eller som det ska vara, eller vad man kallar det för. How ever, så är det super nice att det är en bebis i familjen. Dan och Erik är ju stora, precis som Keisha. Hon är ingen bebis längre utan hon är ju en liten bråkstake. =P En unge. (",) Men en bebis. Det är nytt. Det är kul. Det är efterlängtat... Undrar jag när Jens kommer på att barnet behöver en kusin... *Ler stort*

Nu ska jag dricka mitt päron vatten och ta en cigg. Jens vill åka till BB redan idag, men jag tror inte att det är någonting att tänka på. Eftersom det är vinter och det finns någon sorts smitta, som är jätte allvarlig för små spädbarn att bli utsatta för under dom första levnads dagarna. Och tydligen så går alla "vuxna" omkring med den bakterien. Och det är tydligen så att man inte får hälsa på ny blivna föräldrar på BB under vinter halv året. Eftersom bakterien är extra "aktiv" just nu.

Nej. Nu. Over and out. Skit nödig är jag oxå...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback