Effektiva klubben.

Så tidigt på morgonen. Och jag har redan tvättat och dammsugit. Funderar på att tvätta alla fönster oxå. Men Putte blir så till sig att han inte vet vart han ska ta vägen. Nej. Jag väntar med det. Väntar på att sängen ska torka. Missuppfitta mig rätt. Kräkfläck på kanten. Har jobbat som fan på att få bort den, och nu tror jag att jag äntligen har lyckats. Så. Ja. Använde massvis med vatten oxå. Så det tar ett tag att torka. Fan att jag inte har någon hårtork. Gå ned i källaren och sortera grejer? Orka? Ja varför inte? Egentligen? Suck. Han vill prova på att bo ensam och om det inte fungerar så ska han hitta någon att bo ihop med... =/ Känns peppt... =O

Ja. Ja. Ja. Jag ska fortsätta med mitt och inte tänka på att jag är röksugen...! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback