jaha, Nähä...

Det blir inge Böda. Tydligen öser regnet där och N.P vill inte ta några risker. Eftersom vi skulle tälta så kanske det inte är så peppt om det regnar lixom... Så. Synd å skam. Jag får vara hemma istället och dela upp bohag... =/ Är verkligen ingenting som jag vill spendera min semester till. Men ja, det måste göras. Igår fick vi ryck och städare under badkaret. Mumsigt säger jag bara.... *not* Så nu har jag iaf slängt ihop en gigantisk sockerkaka till mig själv som jag ska smarra på. Eftersom det är det enda som verkar gå som jag vill just nu... Senare blir det en sväng in till Norrtälje endå. Måste komma bort från denna tomma lägenhet! Samla krafter och imorgon bege mig ned i källaren och plocka. Skoj skoj skoj!

Nä. Cigg! Kaffe!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vi behöver inte nödvändigtvis shoppa, om du inte gärna vill det, var mest ett förslag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback