Torsdag.

Tydligen så öppnar Åhlens i Norrtan idag. Undrar jag hur det är där... =/ Känns inte alls som att Åhlens passar in i äckliga Norrtälje. Jag menar. Ja. Det visar sig iofs helt enkelt. Men ja, man lär ju trilla dit och titta lite snabbt iallafall... Bara för tittandes skull... Sen om det suger eller inte får man avgöra senare. =P Ska förbi morsan oxå och hämta sovsäck och cash. Imorgon rullar vi iväg. Vet dock inte vilken tid, men det är liite sugigt att jag inte har körkort. Nadine får köra hela vägen själv... Peppt lixom... Ha Ha! Men, jag har shotgun! Undra sa flundra vilken bil vi kommer ha. Beroende på om man kan ta med sig musik... Om jag inte missminner mig helt otroligt mycket så har volvon bandspelare. Och ja, då är det ganska kört. Det enda jag har på band är typ sagor och skit. Ingen musik... =P Meeen. Det löser sig. Ska iallafall bli så jävla nice att komma iväg. Böda Camping. Jag har inte sovit i tält förrut, så någon gång ska ju bli den första. Ha Ha! Känns phett nice. Bada på Böda strand. Tydligen har jag varit där när jag var liten, har liite minnen där ifrån, men det blir minnsan till att ladda batteriet i kameran och tömma minneskortet. Dokumentera min mini semester. LOL. Ska knalla hem snart. Min tvätt är snart klar. Trodde inte att jag skulle behöva tvätta än. Men så fick jag semester erbjudande igår och behövde verkligen tvätta lite så ja, vem ringer man? Om inte Underbara Skorpan. Låna tvättmaskin och torktumlare. Plus att jag fick lunch på köpet. Ägg Curry. Smarre mums... Jag älskar alla mina vänner.

Nej. Men en cigg på det här!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Finns ju sådan adaptergrej att köpa på Elgiganten vettja, om det är kasettbandspelar hon har. Så kopplar du den till MP3 lr dyl ^^
Fortfarande aktuellt att ses någon dag?

Postat av: Trish

Det föreslog jag också! We are so lika.

2007-07-05 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback