Det kliar!

Efter vårt senaste "gräsmattehäng" så har jag myggbett över heeela kroppen! Det kliar så jag håller på att bli tokig! HUGA! Kom hem från jobbet idag och hade en invarderad inkorg. Massvis med mail från folket där borta. *glad glad glad* Vissa dagar är det helt tyst andra dagar bara regnar det in mail och bilder. Att så små saker kan göra mig så glad. Trallallallalla! Jag har massvis med överenergi... Överenergi... Överenergi... Överenergi...


 
<Snart är det gads för en liten kryssning. Pappa bjuder. ;) I like. Eller ja,
bjuder, han har fått biljetter via jobbet vad jag förstår, och då ingår resa
och hytt. Mat å dryck å dricka å taxfree får man pynta själv. Men ja.
No problem. Man hehöver inte göra det så dyrt för sig. >


Cigg och te. Mums mums. Ost macka? ;)
Ringa ett samtal. Dockan min, röka?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback