Full å glad. Kex choklad.

Jäääs. God Morgon världen. Sitter här. Har precis druckit en liter cola och mitt tillstånd börjar bli till det bättre. =P
Ska knalla iväg till konsum och försöka handla lite. Vet inte riktigt vad jag är sugen på, men sugen är jag. Idag är det rätt fint väder. Så kjol då. Måste ju vänja mig så jag kan köpa kjolar med andra färger sen. ;) Eller nått. jag som inte trodde att jag tyckte om det, men ja, jag love it! Måste bädda sängen oxå, byta kattlåda och mata katten. Vad göra först? Torsdag idag. Hade en jätte bra dag igår, både på dagen och på kvällen. Trots allt regn. När jag kom hem så pratade vi och allting kändes jätte bra. Somnade och nu när jag vaknar så kände jag att jag är nöjd med gårdagen och glad över vad som komma skall. Jag tror ingenting speciellt och har valt att ta dagarna som dom kommer. Inte stressa eller tänka så mycket. Utan ja, acceptera läget och lära mig leva med det. Hur jobbigt det än är ibland.

Nej. Göra någonting vettigt av denna dag?

Kommentarer
Postat av: isabel

Hej gumman!
Tycker du är klok som tar en dag i sänder =)
Hoppas du hade kul igår
*puss*

2007-06-28 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback