Onsdags Nöje.

Har spenderat hela dagen ute i Rånäs. Nu sitter vi i väntans tider. Lost börjar snart. Jai och Jens diskar. =) Hämtade upp dom runt 12 tror jag, körde ut till Rånäs. Placerade våra söta rumpor på gräsmattan och bara var.
Åkte efter ett par timmar ned till sjön, Jens och Jai badade. Vi åkte hem till Idrottsvägen, hämtade badkläder, åkte ned till Långsjön, jag och Frida badade. För första gången i år. Det var liiite kallt i början, men efter en stund blev det otroligt behagligt. Hem till oss igen, lagade mat, pannbiff och potatis. Åt mat, gick ut på gården, spelade lite badminton, jag och Frida låg i gräset och gottade oss, och helt utan förvarning kommer det en liiiten liiten kille och börjar ragga på oss. Åt sin bror misstänker vi. Han berättade om sin cross olycka, visade sår på låret, ögat och armen. Visade sitt nyckelband och ja, efter en stund så frågade han hur gamla vi var, och vi sa att han kunde gissa. Han gissade på 15. FEMTON! Det var ju bara sju år sen jag var femton. Ha Ha. Nostalgi! =P
Hur som helst, efter en stund var han tvungen att dra iväg. Vi fikade med kaffe, te och saft. Och ja, pojkarna diskar och här sitter vi. Kollar på tv och väntar på lost. En helt underbar dag med andra ord. Imorgon är det jobb igen som gäller... (",)

Det kröp för övrigt en fästing på mig idag. Jens ska göra en grundlig undersökning. ;)
babyDoll. Du vet... He He. Det kan sluta mysigt för hoppningsvis. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback