Söndag.

Det har varit en så sweet helg. Lovlei. I fredags satt vi hemma hos morsan och farsan på deras balkong. Förkrökade och bara mös. Lyssnade på min Takida skiva som jag fått av Lisa, som jag lyckades glömma hemma hos morsan och farsan. =/ Drog en bulle upp till OKÅ eftersom vi inte orkade anstränga oss med garderob och massa annan trängsel. Lämnade allt i förrådet hos mor och far. Kommer upp till OKÅ får sitta utanför och vänta ett tag på att JIm ska komma. BabyDoll och jag går i förväg in för att kolla hur Tomas har det, han är full och glad. =P Tomas var lite busig. vakterna hade bett honom att dricka mer vatten under kvällen, men Tomas viskade till mig: "jag stuntade i det, tog en redbull vodka istället, hihi hi hi..." Så jävla skön, minns verkligen inte när jag sist hängde med Tomas när han var lite rund under fötterna... =O Det var riktigt roligt, efter en stund kom Jim och vi kunde bli fulländade inne på dansgolvet. Klockan var halv tolv och Takida skulle snart börja. Dansade, fotade, röjde, sprang ut och rökte om vart annat, köpte lite flytande och ja. Försökte få med BabyDoll in på killtoan eftersom jag inte orkade vänta på alla brudar inne på tjejtoan, lyckades inte så där jätte bra. Men ja, kissa fick vi iallafall göra efter en stund. Stod och blev fotograferade med en Pirat som sprang runt inne på OKÅ och lekte lök.


Jag vill oxå ha en polariod Kamera!


Har iallafall siktat in mig på en ny digitalkamera. Nästa löning smäller det. Tror jag... =O Det som e nice är att jag jobbar i Rimbo i sommar, mkt pengar med tanke på att jag sparar in typ 1000 kr på busskort under dom tre månaderna. 1000*3 = En ny digitalkamera... LOL


Nu glider jag från ämnet...


Gårdagen var soft. Vaknade med huvudet mellan fötterna. Var så otroligt tung i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen, fy vad jag var full i fredags. Men endå stabilt full lixom. Full och glad. Knallade bort till Hagen, placerade min bakis rumpa på en filt brevid BabyDoll och låg där, i tre timmar. Pressade sol, fick håret fixat av poffset Louisa och ja. Sweet, sweet, hon kan vara lite hårdhänt men i slutändan blev det bra. Hon ville ha en borste att borsta ut allt rufs hon fixat, meen, där sa det stopp... =P Så otroligt underbart med soool! I love it!

Sitter och väntar på att klockan ska bli 12.00 idag är det softa i solen som gäller. Batteriet är laddat, mackorna är bredda (???) och humöret på topp! En sväng förbi Hagens Livs och lyckan är gjord?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback