Sweet.

Jaha. Det är något allvarligt fel med vår stekpanna. Jag försökte göra pannkakor, utan vidare framgång. Så försökte jag istället steka pannkakor i en kastull. Så det blev kastrullpakor. Och inte gick det bättre heller. =/ Eller ja, det gick bra tills det att jag skulle vända kakan, då sa det stopp... Meeen. Jag överlever. Får la äta någonting annat till lunch helt enkelt. Har spenderat två timmar framför tv:n. Kollade på säsongsavslutningen av Lost. Dubbelavsnitt. Spännande as hell! Charlie dog! Drunknade! Nej! Suck! Stön! Han som var sååå underbar. Nej, nu får jag ge upp. Det är bara en serie som jag snart kommer äga alla boxar av. HiHi. Men ja, Jai är mer besatt av Lost än vad jag är...! =P

Tack Skorpan min för ciggen. Nu klarar jag mig till Fredag utan några större problem. Har några inestående ciggisar hos kollegan oxå. Så det kommer bli så sweet.

Jag har hela näsan full av idominsalva. Eftersom jag är så fucking torr så smörjde jag in heeeela näsan. 3 gånger på rad. Massa salva blev det. Nu, städa undan och sen bädda för säng gång. Tidig morgon imorgon oxå. Bussen går halv sju och jag kommer säkerligen inte orka upp. Precis som alla andra dagar. Måste komma ihåg att baka en kaka till på fredag, det är Tomas sista dag innan hans semester, och vi tänkte fira lite granna. Ballonger, Serpentiner. Svensk flagga i tårtan? =P Och nej. Vi vet inte vad överdriva betyder! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback