Tidig morgon. Igen. =P

Jaha. Tidig morgon idag igen. Snart ska jag möta BabyDoll uppe vid vägen och knalla till bussen. Första gången på länge då jag har sällsis på bussen. Om man inte räknar med förra veckan då Älsklings Skorpan var med. =)
Ska snart väcka Jens, han har tvätt-tid. Ska tvätta massa duntäcken och min fina väst. Typ första gången den blir tvättad... LOL. Det stinker köttbullar i hela mitt vardagsrum... USCH! Jobbar tre dagar denna vecka, sen bär det av på kryssning och efter det så är det Midsommar firande ute på Yxlan. Och på Måndag, på Måndag, Måndag, Måndag. Måndag den 25:e Då. Då börjar min semester! LOL!

Nej. Dricka upp teet. Borsta håret. Jag är röksugen. Ta en cigg lite snabbt och sen väcka Jens. Läsa Norrtälje blaskan...!

Puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback