Tidsfördriv.

Är du..
Arrogant: Nej jag tycker jag inte...
Osäker: Ibland. Beror på situation...
Trött: Nästan alltid. Tidiga mornar, sena kvällar. Men under dagen är jag väldigt pigg.
Intressant: Jag tror absolut att folk kan se mig intressant...
Smart: Nääh. Inte någonstans!
Barnslig: Klart, så länge man har barnasinnet kvar finns det hopp om jordens framtid?
Liten: Har tydligen små händer och fötter. Liten näsa.
Lätt: Väger mer än vad jag ser ut att göra...
Skoltrött: Har inte gått i skolan på tre år. Så...
Rolig: Jag kan om jag vill.
Pratglad: Pratar alldeles för mycket!
Frågvis: Frågar alltid!
Organiserad: Skulle kalla mig för överdrivet organiserad. Iaf gällande resor och liknande.
Hälsosam: Nja. Har inget problem med att äta brieost.
Blyg: Rakt på. Peka med heela handen!
Attraktiv: Givetvis. Sexy Mother fucker!
Lätt uttråkad: Ja. Det kan jag hålla med om.
Vegetarian: Nej. Stöd Scan ät en Vegan!
Besatt: Av?
Pålitlig: Jag hoppas folk kan lita på mig lika mycket som jag litar på dom.
Filosofisk: Nja. har mina små stunder.

Har du..
För många vänner: Jag har tillräckligt många vänner.
Förföljelsemani: Sena nätter på fyllan. Nja. Ibland kanske. Dock väldigt sällsynt.
Tvångstankar: Näääh.
Färgat håret: Allt för ofta!
Brutit några ben: Nej. Inte än.
Några piercings: Jäääs. Tre st.
Egen dator: Jääs. En iBook G4.
Gjort bort dig rejält: Flera gånger om!
Bra självförtroende: Nja. Någolunda.
Komplex: Flera stycken.
Tagit nakenbilder: Ja. Klart man vill muntra upp pojkvännen ibland... =P
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jääs.
Varit kär: Jääs.
Blivit kär i någon på nätet: Nej. Men intresse har funnits!
Dumpat någon: Jääs.
Velat vara otrogen: Näääj
Stulit någonting: Jääs.
Gjort något olagligt: Jäääs.

Vem..
Saknar du: Keisha.
Vill du döda: Jag tycker inte om ordet döda...
Rörde dig sist: Min kisse kröp över mig när jag halvsov på soffan.
Slog du sist: Jai... =P
Kramade du senast: Frida. Låg å sov när Jens kom hem. Har inte kramats än. =P
Kysste du senast: Jens.
Skrev du till sist: Majkee...
Vill du vara som: Paris Hillton. Super Rik och Kanske inte så jätte snygg. Men ja... =P
Sårade dig sist: Det vet personen ifråga om alldeles själv.
Vill du bli galet full med: Karin. Och mina grrls så klart. Ingenting slår våra kvällar!

Gjorde dig riktigt glad senast: Mina grrls.
Fick du sms från senast: Karin.
Ringde dig senast: Fredrik. (Lärare på Elprog.)
Ska du gifta dig med: Jens. Förhoppningsvis. Om allt går som jag vill.
Får dig att skratta: Mina grrls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback