Fredag.


Idag ska jag iväg och jobba. Ska försöka få EVERT och hans flickvän att ställa upp på lite fotografering.Så ni vet vilka jag pratar om. Evert är ett skelett som står uppe på övre natur och han har en tendens att skrämma mig ibland... Han har även en flickvän, men hon har inte presenterat sig än. Står i ett hörn med skynke över sig, är hon lite blyg tro?
Hur som haver, kommer komma till Roden lite tidigare idag, men det gör som sagt ingenting, eftersom jag kan börja lite tidigare och förhoppningsvis gå hem lite tidigare. Kedjereaktion har jag hört att det kallas... Som domino, faller en bricka, faller förhoppningsvis alla. =) Fast, jag hade hellre varit hemma i Rimbo idag. Chillat med bästaste grannen och bara njutit av solen. Men, icke sa nicke. Springa förbi coop och köpa lunch kanske.

Vår, vår vår... Men det sägs att det ska snöa (!!!!!!) på söndag. Det vill vi inte! Nepp. Nejpp. Icke! Bajs!
Nu är solen här, och den får gärna stanna... Palla med kyla öoch snö????? Neeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!

Meeen, ja jag ger upp. Ska knalla till bussen nu... Snart... Orka?
Golv vård idag då förhoppningsvis. Eller säger man i värsta fall?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback