*host host*

Ja. Men då har det gått yttligare två timmar sen jag gick upp. Jag har hunnit dricka massvis med honungsmjölk och så har jag lyckats hosta upp ena lungan... Funderar starkt på att sluta röka, men vet att jag inte kommer lyckas så bra. "Jag kan sluta röka när jag vill, det har jag gjort många gånger" Well, det är ju partay i helgen. Kommer garanterat att röka massvis då. Som jag brukar göra... Huga. Mina stackars lungor. Min stackars kropp... Jag hatar att det är så här!

Undrar jag vad jag ska roa mig med i nåra timmar nu då... Städa... Får man dammsuga så här tidigt på morgonen?
Kan ju plocka och greja. Städa ur lådor...? Ha Ha. Mycket underhållande. Jag lovar... "I brist på annan underhållning"

Nej. en cigg på det här? Kanske ska undvika att röka nu. Och röka på lördag... hehe... Orka????? HoSt HoSt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback