Kanske är denna värld en annan planets helvete?

Har haft en super mysig kväll. Jens kommer hem runt fem rycket med en liten present till mig. Vi firar 3 års dag idag. *ler stort* Som Isabel säger, "Tiden går fort när man har roligt" Och indeed. Jag håller fullständigt med. I medgång och motgång har jag haft honom vid min sida. Och ja. Det känns så otroligt bra.

Vi packade iväg oss till Konsum, gick världens konstigaste väg, vet inte riktigt hur vi gick, men fram kom vi iallafall. Handlade käk, hyrde film och knallade hem. (Sprang förbi blodbussen och gjorde lite ändringar, så om fyra månader, då är det dags. Ska bli så nice... Jag ser verkligen fram emot att få lämna... E jag wierd?)

Hur som haver. Käkade fläskfilé med hasselbackspotatis och sås. Drack lite vin och bara myste. Välbehövt och underbart. Älska!

Kollade på Adam Sandlers nya film klick. Inte alls så bra som man trodde... Den var nästan lite för hemsk och sorglig. Hua... =( Jens somnade och ja, nu sitter jag och kollar på Travet på tv fyra. Smått spännande.
Ska snart nanna kudde för morgondagen är spexad. Ska försöka röja lite här hemma innan det är dags att dra in en sväng till Norrtälje. Men det blir nog bra. Får helt enkelt ställa väckarklockan på en tidig timme. Så jag slipper stressa. Känns som om min magkatarr är påväg tillbaka, kan dock ha fel, men känner lätt igen smärtan när den väl är här... How ever... Cigg på det här...!

See uuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback