Knasigt värre... =O

Fick tre jätte konstiga och obehagliga samtal från AK idag. (Vännen i Gambia)
Det kändes oerhört obehagligt och allmänt jätte knasigt. Och tyvärr tyvärr, måste jag säga att hur kul det än var att höra av honom, så var det otroligt skönt att samtalen bröts hela tiden. Vet egentligen inte varför. Men orkade inte förklara läget lixom. Svara på hans alla möjliga tusen frågor om allt och ingenting..

Nu, sova. Bajs tidig dag imorgon, med släkt och liknande. Men, det blir förhoppningsvis bra... Det visar sig helt enkelt på kvällen... När allt folk har gått hem... Och inte fan har min HM beställning kommit heller. *arg* Ska ta mig tusan byta utlämmnings ställe. Till ICA eller någonting annat skit. Orka med kiosken på station. Som "glömmer" plocka upp leveranserna... icke säger jag bara. Icke!

Nu, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback