Lista från Jonathan.

Fick en lista som Jonathan tyckte att jag skulle fylla i och skicka tillbaka. Och eftersom jag förtillfället har både brist på underhållning och är sömnlös in Rimpan pga. många olika anledningar, så lägger jag ut den här oxå. Kopiera och fyll i själva. *blink blink*

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Jodå, det kan jag. Hjälpte ofta Karri förrut.
2. Hur äter du ett äpple?
Med Kniv. Ibland gnager jag. Äter inte äpple så ofta om jag ska vara 100% ärlig.
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nja, Om dom är små så är det inte så illa. Men ibland så. Hua...
4. Big Brother eller Sportnytt?
Jag måste nog säga Big Brother. Sport är inte min starka sida. Längre.
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En lååång resa någonstans med min trogne reskamrat. (U know who u are... *blink)
6. Är du mörkrädd?
Ja, ibland kan hjärnan spela mig ett spratt. På jobbet eller liknande. Men dock inte hemma, eller utomhus...
7. Resmål som fascinerar?
Gambia toppar min lista. Finns så mycket där som jag fortfarande inte har upptäckt. Men även Australien, USA, Kina skulle vara kul, Afrika i helhet.
8. Ditt senaste telefonsamtal?
snackade prutt med Catz.
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
The Ark givetvis. Eller Yarrow. Good Charlotte skulle inte heller vara fel. Eller kanske Tommy Körberg.
10. Förrätt eller efterrätt?
Jag tycker att själva huvudrätten är det bästa. Mat lixom!
11. Bästa stunden på dagen?
På kvällen/Natten, efter en lång dag, krypa ned i en sval säng, gärna med helt nytvättade lakan... mmmn....
12. Tre saker du alltid har med dig?
Luren, Nycklar, Cash.
13. E-post eller snigelpost?
E-post om det är inom Sverige, Snigelpost till vännerna i Gambia.
14. Den senaste komplimangen du fick?
Fick beröm av Chefen. Alltid nått... =)
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Farsan. Han och jag brukar "småbråka" ibland. Och eftersom jag flyttat hemifrån så saknar han tydligen mig...?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback