The Worrying kind.

Efter att ha sett reprisen av Melodifestivalen, så tror jag som så att det inte var låten som vann, utan artisterna. Inte för att det spelar mig någon roll. Ola är lika snygg som allways. Men ja. Det är en trallvänlig låt. Men jag vet inte om den håller borta i Finland... Dessvärre...

Hur som haver. Sitter här hemma. Känner mig oerhört rastlös. Va i Rånäs heela dagen idag, kanske inte så jätte skoj, men endå. Middag å fika å sånt där borta. Och så massa myspys med bebisen... Bättre än så blir det nog inte för min del... Även fast farsan höll tal på festen igår och skanderade lite fint inför ALLA som var där att ja, Leffe (min äldsta bror) komme rnog inte skaffa barn än på 100 år. Utan både jag och Yvonne (morsan) är bombsäkra på att Anna och Jens kommer vara först ut med det. Yeah right tänkte jag... Kuul va? Jag vet, jag är bitter... Meen, det får man vara ibland... Hur som haver. Man vet inte vad som händer, det blir aldrig som man tänkt sig osv, osv osv... Men endåååå... Bläää...

Bilder å skit från igår kommer upp senare. När jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback