Vaken.

Jag känner... Någonting... Det typ känns i kroppen. Det gör inte ont, men det känns och det är irriterande. Undrar varför, jag menar, jag är inte hungrig, inte törstig. Kan det vara så att kroppen oroar sig för någonting som min hjärna inte ännu hunnit uppfatta? Hur som haver.

Weel, yeah... Jobb idag då. hmm... Det kommer ju bli kul. Eller lagom kul iallafall. Visst, väl där så är det super skoj, kollegorna jag jobbar med är ju hallerius. Men... Tiderna är ju åt helvete knasiga. Jobbar till 22 ikväll... Trööött... Meen, det är ju bara den här veckan. Så ja. Överlever nog.

Alltså. Jag skulle fixa lunch till idag va. Och jag är ingen stjärn kock. Det har jag inte heller påstått... Jag skulle koka mackaroner... Ah, hur som haver, till att börja med så lyckades jag få skiten att koka över. Mackaronvatten över hela köket... Nästan. Ja, och sen så blev det ganska mycket mackaroner. Skulle steka köttfärs oxå att blanda i. Det blev mycket köttfärs oxå. Viket resulterade i att jag får käka lunch till frukost och lunch... *lol*
Men jag klagar inte, det är gott vilket fall som... (",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback