Världelös!

Igår var det bio. Hade en riktigt trevlig kväll. Åkte till Kina och käkade. Jag, Jens, Triss, Tomas och Frida. Huuur mysigt som helst!!! Bambi ringde mitt i alltihopa och var lite nyfiken på vad jag hade att säga. Och ja, jag hade MASSOR att säga. Tur nog så blev det inte lika agressivt som jag hade väntat mig...

Och jag säger bara SKIT FILM! Verkligen! Eller ja, reklamen på bion var rolig. Musiken var skojig. Meen, själva filmen, den är världelös...! Inte alls rolig. Eller, kanske lite. Men som Triss sa. Liiite väl långdragen. Ibland.
Jag tror att det roligaste i hela filmen var när dinusarien ville leka apport... Well, See my point?

Idag ska jag jobba. Hej å hå. Ska bli lite nice faktiskt, men jag ser dock inte fram emot nästa vecka, fast endå så gör jag det. Jobbar varje dag, hela veckan, från 13.30 - 22.00 Hurra eller vaddå?

Snart kommer verkstads gubbarna. Me has to run away. =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback