Det här är mitt liv.

Det här är mitt liv.
Mina närmaste vänner jobba rinom detraljhandeln/kassa yrket och inom vården på något sätt.
Min sambo jobbar som elevassistent på ett Naturbruks gymnasium inte långt från där vi tillsammans har vår tvåa. Mina bröder jobbar även dom inom försäljningsyrket och på äldreboende, både som vårdbiträde och vaktmästare. Min pappa, världens bästa pappa han kör buss. Min mamma, världens bästa mamma jobbar på en skola för handikappade, och själv är jag lokalvårdare. Även kallad för städare. Men det är ok. Jag har nära till släkt och vänner.
Mina morföräldrar och två närmaste vänner bor på en radie av max 1 km ifrån mig, de andra kan man lätt komma till om man åker buss eller bil. Jag känner att jag bor i mitten av allt. Nära till Norrtälje där jag jobbar, Nära till Uppsala för shopping med Triss och nära till Stockholm och det som lockar där med jämna mellanrum.
Och jag trivs så jävla bra med allt. För tillfället så kan inte mitt liv bli bättre. För det är redan så jävla bra. Visst, körkort skulle vara stort pluspoäng men att vara utan är endå ingenting jag lider av. För jag har inget problem med att pendla och vänta. Väntar man på nått gott kan man aldrig vänta för länge.

Så. Ja. Jag är så jävla nöjd!

Peace Love And Understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback