En tur till Norrtan.

Lagom tills det att Lost var slut så sprang vi bort till ICA och väntade på bussen i ca 10 minuter. Hann röka lite ciggisar och kittla DR.B haha. Han skriker som en tjej när det väl kommer till kritan, och huuur roligt är inte det? *LOL* Påminner väldigt mycket om LillKebba i Gambia. (",)Åker in till Norrtan och springer ned till "the emergency" för att hålla Annie sällskap. Vi satt väl där i ca femton minuter, en kvart, för att sen åka race upp till Donken via Sparbanken. Drack milkshake och tittade på fulla fjortisflickor som åkte rutchkana. Underhållande jag lovar! *asg*

Nu hemma. DR.B tyckte att Dumle skulle sova på bussen, för hon var så trött. Och ja.  Han vet vad som är bäst för vår lilla kola... ;) Sitter nu hemma, lyckades hinna skita precis innan Ghost Wisper började. Löv It!
Gick av på station i Rimbo, och jag lovar, efter 00.00 på busstationen i Rimbo vill man inte vara.
Speciellt inte på en Onsdagsnatt. Det var FULLT med fulla ungdomar. Som drack öl, spelade fotboll, rökte massa ciggisar och annat säkert, och utropade massvis med parningsrop i stil med: öööh, aaaaaaah äääääääaaaaaaehhhhhhh, osv, osv, osv, osv, osv
Det var lite läskigt och jag gick med väldigt raska steg hem till Idrottsvägen. Inte hade jag batteri på mobilen heller... =(

På Lördag kommer eventuellt Putte. Hur nice som helst. Tydligen är katten kräsen. Vill ha mat två gånger om dagen, menar John då blötmat? Och så ska man byta lådan två gånger om dagen. Och hallå, klart man gör det, vårt badrum är så minimalt endå, så det räcker med att fisa en gång där inne så luktar det i en vecka. Minst!

Imorgon är det dags att fixa håret. Det är iallafall planen. Sen får man se om man orkar.
Dumle ska stjäla mitt badkar och badsalt och DR.B ska stjäla fotbadet mitt... Vad ska jag underhålla mig med då? *kliar i skallen* Hur som haver så löser det sig säkert endå. Funderar på att sova snart.
Grannen har typ fest, för det dunkar och spelas hög musik. Och ja, om hon inte har fest, så kanske hon har herrbesök? *blink blink*

JAG SAKNAR JENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback