gaaahhh!

Jag säger som min wunderbara nejbour... =P GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY!!!!
Just idag, just nu, så har jag en formsvacka. Jag klättrar på väggarna och har tröttnat på väldigt mycket angående mitt liv. Känns som om mycket suger just nu, min jobb situation. Missuppfitta mig rätt. Jag menar, Aj löööv mitt jobb. Mina söta kollegor. Men, Men, MEN! Jag hatar alla jävla ungdomar. Äckliga, skitiga idiotiska snorungar som inte kan uppträda och föra sig som en normal människa...! Dom smutsar ned onödigt mycket, sitter och spintar papper, kastar skit över allt, mensar ner alla toaletter så jag typ spyr av att bara öppna dörren... Tuggummi överallt, snus överallt, och saliv överallt. Gärna på fönsterrutor....! USCH! Jag pallar fan inte...! Jag behöver relaxa. Jag behöver ha mina tjejer att bara softa med. Ligga på en gräsmatta, snacka skit, kedjeröka och ja, bara vara. Dricka bira eller nått. (Jag tror jag är allergisk mot öl) men cider då... Va tusan...!
Känns som om jag har knallat runt i ett vakum hela dagen. Det susar i öronen, blicken flackar... Och ja... Bajs...!

Sova och hoppas på att denna världelösa dag är slut snart?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback