Ja juste...

Jag har blivit med katt. Vi har blivit med katt. Jens och jag. =)
Pratade med en av mina bröder igår, och han har börjat bli allergisk mot sin lilla Putte... =( Varpå han frågar mig om vi vill ta hand om honom för det skulle vara nice om han stannar inom familjen så han kan komma och hälsa på honom. Sure thing sa jag. Har ju haft katt förrut. Jumjum. Men han var inte riktigt our kind of cat... Han var inte van vid att vara ensam på dagarna när vi skulle jobba. Han har ju alltid haft Sötis Mio. Jag vet inte riktigt hur han har det hos Isabel och Magnus med jag tror inte att han har det dåligt... ;) Hur som haver, Denna korthåriga, Rödfärgade Katt vid namn Putte, ska alltså flytta hit någonting innan jul... haha. John hade inget exakt datum, Men det ordnar sig nog. Enda kravet jag hade var att han skulle lämna katten och på samma gång fika och hänga  lite... ;) Smart drag jag vet... ;) Hur som haver. Putte är en rätt gammal katt. Eller säger man vuxen? Han är iallafall jätte van vid att vara själv på dagarna, vilket passar oss suveränt. Eftersom vi båda jobbar och sliter dagarna i ända. John sa att vi skulle få en lista med grejer som Putte kräver, han är tydligen lite krävande... Får se vad han menar med det... hm... Nu, en cigg och te...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback