Onsdag.

Oj vad veckan går fort när man har roligt. =)
Snart ska vi åka till Gröna Lund. När lönen har trillat in ordentligt och alla är nöjda och glada. Förhoppningsvis borde det vara fint väder oxå. Annars är det relativt lönlöst... =P Kul att vara på Grönan om det regnar...?! Not!
Fnasket ligger här brevid mig och tvättar sig. Funderar på att äta frulle, snart kommer posten. Och jag ska in till Norrtälje och jobba. Hoppas, Hoppas, Hoppas att jag blir placerad här i Rimbo i sommar, visst, jag pallar med Ros oxå, givetvis. Men det känns endå som att Birgitta Gården lockar mer. Nära och bra. Så sparar man in en tusen lapp i månaden på busskort! Great!

Nu, frukost!



Kommentarer
Postat av: Patricia

Du är så söt som sitter och väntar in posten sådär. Snuttigt värre! :D

2007-05-23 @ 11:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback