Skippa kniven, greppa skeden!

Utbrast Frida när vi (läs hon) skulle hugga in på sin glutenfria kladdkaka som vi gjort på grov-mjöl-mix.
Vi andra, käkade vanlig kladdkaka. Den var gooodis. Fridas var oxå god, missförstå mig rätt. Men ja, man är inte riktigt van vid den... =P Bakade en extra kladdkaka att ta med till jobbet imorgon. Fira att det är kort vecka, kristi himmel färd på Torsdag = Ledig. Fredag = klämdag = Anisch är ledig... LÅNGHELG!!!


Andra dagen utan Jens. Och ja, ärlig talat så börjar det kännas lite ensamt. Vill verkligen inte gå och lägga mig ikväll... Tråkigt att sova ensam. Utan någon att hålla om... =/
Men, det positiva är att han kommer hem snart, det är bara tisdag natt, onsdag natt och torsdag natt kvar. Han kommer hem på Fredags natten. Great! Mej sakna min pojke massvis!


Desperate House Wifes. Kladdkaka. Nära och kära. Kedjerökning. Cityakuten. Cristine. Simsons.
Det är min kväll det. Och det är wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback