Skit Program!

Extrem Makeover gör mig så förbannad! Visst, det är kul och bra att dom
hjälper människor som har det svårt. Fine.
Och familjen får berätta om hur
 jobbigt det är med allt som hänt.
Men, måste då idioterna i design teamet sitta
och tvinga fram tårar och annat...
Och att familjen som har ansökt och kommit
med måste berätta igen, om allt det jobbiga som dom står ut med. En gång till.
Jag tycker att det är dåligt. Men anar även att i USA och andra delar av världen
där detta program spelas in, så kallas det för bra tv... Hm... Jag tycker bara synd
om familjerna som blir utsatta för Ty och hans team. För oj oj oj, vad dom blir rörda
av varenda familj, av allas öden. Och allas liv. Och dom gör om deras hem. Alla hem
ser likadana ut, typiskt ikea hem. Vart är det personliga med alla hem? Alla som dom
bygger om åt kanske inte gillar SEARS. Eller liknande.

Suck!

Kommentarer
Postat av: Weibchen

Alltså. Jag förstår din tanke men personerna/familjerna som ansöker till de där programmen har ju faktiskt valt det själva (för ingen medverkar ofrivilligt, faktiskt)! Kanske som sista utväg då hoppet håller på att dö ut men det är ändå ett val dom gör, dom vet vad det handlar om när dom tackar ja till att möblera om såväl fejs som kåk... Det är liksom amerikansk tv... Trodde du f.ö. gillade Extreme Home Makeover?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback