Snart bär det av!

Snart bär det av till IKEA. Funderar på vad som egentingen hände igår. =O
Jag menar, jag vet vad som hände, och allt. =) Vad jag drack och så vidare.
Varför är jag inte lika bakis som jag trodde att jag skulle vara?
Ska försöka komma ihåg allt jag drack:

8 Baccardi Vattenmelon (på balkongen hos mamma)
2 stor stark.
2 6a Orgasm
1 6a redbull vodka
1 shot Sanbucka
1 X-cider Rabarber (Sååå goood)
2 fishermans friend shots på Mobergs
3 Smirnoff ICE.

Oj säger jag bara. Fy fan vad kuuul jag hade! LÖV IT!
Börjar kvällen hemma hos Mamma och Pappa. På deras balkong i solen. =) Så nice.
Dricker lite, snackar massa prutt, Jens kom förbi och så drog vi ned på stan och mötte Jim, styrde vår kosa mot Nisses. Käkade kebab. Hur gott som helst. Sen runt åtta satte vi oss på G och började festen. (",) Tomas kom, Patricia kom efter jobbet. Karin och Mimmi trillade oxå ned. Satt i flera timmar på G och partade. Fick tag på ett bord på uteserverigen lagom tidigt på kvällen efter att ha suttit inne lite granna och kollat läget. Vaddå tur eller? (",) Runt halv ett tror jag det var, drog vi upp till Mobergs. Tjejerna i en bulle.
 (Jag, Frida, Karin, Mimmi)Killarna i en annan bulle. (Jim, Jens, Jai)

Väl där uppe så upptäcks det att Frida och Karin måste kissa. Så dom springer iväg, Mimms och jag håller ställningarna i kön. Dom kommer tillbaka och Frida berättar lite fint att "Annie har mitt leg"Hur skulle vi lösa det här då? =O Frida fick visa sitt frikort från sjukvården, rabbla sina fyra sista siffror i samma veva som Jim gastade: "Det här är min syrra, hon e sjysst. Hon e 20 år" Ja... haha. Kommer in på Mobergs, folk envisas med att hänga in grejer i garderoben, men, man kan göra som jag och gå bort till dj´n. My Brother. Spelade på uteserverigen. Och me like it. (",) Orkar inte skriva någonting mer. Min huvudvärk gör sig på mind. Funderar på att ta en alvedon och käka glass. Sen, en dusch, en cigg och IKEA!

Pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback