Torsdags morgon.

Jag måste skaffa en rullgardin. Och jag måste köpa en ordentlig tv bänk...!
Funkar inte att vakna super tidigt bara för att solen känner för att lysa in genom mitt sovrums fönster.
Jag blir så trött...! Måste införskaffa en dubbelsäng oxå. Iallfall en större säng en den vi har just nu... En 105a...
en meter är fan inte mkt... Inte när man sover iaf... haha. Jag brer alltid ut mig när jag sover, och stjäl allt täcke...! LOL!

Snart kommer posten... Jag funderar på att ta en cigg... Fast, orka? Det var så mysigt under min filt... =P
Jag har psykbryt! Är otroligt uttråkad och ostimulerad... Eller, hur stavas det? *????!!!!*
Ska snart ge mig iväg til jobbet. Komma ihåg att lägga ett brev på lådan. Borde köpa frimärken så jag kan skicka iväg breven till Gambia och skicka iväg kopia på Nyillan till skolan... Bättre sent än aldrig... =O Jag skäms lite granna. Skulle få hjälp från Big Mama. Hon skulle kolla upp om det är någon som hon känner som ska åka ned snart, så kanske jag kan skicka årskostnaden med henne/honom? skulle vara sweet... Annars får jag ta hand om det i höst när vi styr vår kosa nedåt... =)

Nu, snabbdusch, cigg och bussresa... Oj, vad jag ser fram emot det... ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback