Snodd av Nadine

Senaste impulsköp: Hårfärg tror jag att det var.
Bästa fikat: Bästa fikat är inne i Stockholm, på Robbans (Numera Waynes Coffey)
Färg du hatar: rosa och typ illgult...
Nåt som gör dej förbannad: När folk inte fattar att jag reder mig själv.
Så får du motion: Promenerar, springer på stan... =P
Om du var en blomma: Skulle jag vara en Kaktus. =P
Det dyraste du äger: Det dyraste. Det är nog min TV bänk måste jag säga. ??
En bil är en: Rolig sak som jag förhoppningsvis kommer äga någon gång.
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen och KontoKortet.
Lyx är: När man har minst 100 kr kvar när nästa lön kommer.
Tidningar du prenumererar på: Norrtälje Tidning för tillfället.
Du gör med 100 upphittade kronor: Beror på vart jag hittar dom.
När grät du senast: Det var senast i Fredags faktiskt. =S
När är du gammal: När jag ligger död och begraven!
Svart eller vitt? svart!!
Mjukt eller hårt? Mjukglass och hårda karameller! ;)
Homo eller hetero? Bisexuell.
Höger eller vänster? Neutral!
Göteborg eller Stockholm? Tycker mer om Göteborg än om Stockholm.
Landet eller storstan? Landet med möjlighet att ta mig till storstan vid behov.
Kram eller puss? Kramar är mysigt.
Hyrfilm eller bio? Hyrfilm. ;)
Gräs eller grus? Grönt, skönt gräs!
Pasta eller potatis? Mackaroooner! ;)
Tjänare eller tjäna? Tjäna!
Is eller mjukglass? Mjukglass.
Natt eller dag? Nattuggla!
Biffig eller slank? Lite mitt emellan...!
Blåögda eller brunögda? Alla ögonfärger är fina...
Popsnöre eller sportfåne? Varken eller!
Kaffe eller te? Kaffe!
Bakispizza eller bakischirre? Pizza!
Förfest eller efterfest? Förfest!
Engångssex eller engångstallrik? Engångstallrik.
Plastbestick eller plastbröst? Plastbestick. Orka diska?
Glasögonorm eller linscooling? Spelar ingen som helst roll!
Planka eller pröjsa? Pröjsa!
Yngre eller äldre? Äldre!
Lång eller kort? Spelar ingen som helst roll!
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Andra människors åsikter påverkar sällan mig. Så länge jag själv vet vart jag står och vad jag tycker.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Allt går att förlåta, men vissa saker är oförglömliga...
Finns det någon du ogillar starkt? Ja, det gör det absolut!
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag undviker gärna konflikter, men backar nog inte om jag måste ta itu med det.
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Varför skulle någon trycka på mig?
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
Jag klarar mig själv. Behöver dock prata av mig ibland, men jag är inte mer än människa...
Är du svartsjuk?Nja, beror på vad saken gäller.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? All kärlek är värd någonting!
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Hantering av odöda. John Adjive Lindquist.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? ICA kassörka?
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
ÄNTLIGEN. Detta har vi anat sedan länge!
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Nja, beror på hur fattig jag är.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Orka?
Är du troende? Ateist.
Tycker du om stearinljus? Älskar ljus i alla möjliga former.
Använder du hårbalsam? Jääs.
När blir man vuxen? Blir man någonsin det?
Har du lök i köttbullarna? Givetvis!
Hav eller sjö? Hav!
Vad har du för väckarklocka? Nokia =P
Har du betalat månadens räkningar? Näpp. Dom kommer snart.
Använder du hudlotion? Jääs.
Äpple eller Päron? Äpple.
Äter du fiskbullar? Gjorde det förrut, har inte gjort det på länge nu.
Svettas du mycket? Nää. Inte direkt.
Vad kollade du senast hos doktorn? Hörsel kontroll. =P
Tycker du om rökt kött? Nja, helst ska det vara grillat. =P
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Vikningen!
Platt eller vanlig dataskärm? Plattskärm/plasma
Vad har du för mobiltelefon? Nokia.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Kommer inte åt bakom soffan. =P
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Oreda som tusan. Speciellt nu!
Hur stor hårddisk har du? Gigantisk!
Har du blivit sövd någon gång? Nepps.
Lever din mormor? Jajjemensan, och snart blir vi grannar! =)
Har du varit med på TV? Japps. Allsång på skansen bland annat!
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Sova.
Använder du morgonrock? Japps.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Beror på hur den ser ut.
Beskriv din humor: Världelös!

Kommentarer
Postat av: Jan

Skön underhumor på frågan Hur stor hårddisk har du?
"Gig"antisk!
ja nä märks att man haft ett tråkigt liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback