Ät mjöl, skit muffins.

Nu sitter vi på Nadines uteplats. Typ. Eller ja, på gräsmattan vid Nadines uteplats. Njuter av solen och dricker kaffe. Gick och hämtade Katts ich det tog henne ungefär en kvart att byta från pyjamas till vanliga kläder och komma ut och sätta sig vid oss här och njuta av solen. Kände att ett blogginlägg skulle passa bra.


Kan meddela att jag har bråkat med idioterna i Norge oxå. Sverige och Norge ligger med andra ord fortfarande i krig, iallafall om jag får bestämma. Sällan blir det som jag vill, men jag vet iallafall att jag hatar Norge. Massvis! Förhoppningsvis är jag bortplockad ur deras register, sen kan dom ta sin sura telefonist och fista honom med typ en gigantisk dildo. Så kanske han blir nöjd. Så det så! Och om ingen av dom anställda vill göra honom denna tjänst, så kan jag personligen komma och göra det åt dom. Så kanske han kan vara lite glad och trevlig. Även fast kunderna är som dom är. Jag menar, det finns två stöttepelare inom service och handel.

  1. Kunden har alltid rätt.
  2. Om kunden har fel, se punkt ett.
Det har jag alltid fått lära mig, och det är så det ska vara. annars kommer kunden garanterat börja snacka skit om företaget och företaget förlorar ännu mera kunder. Så är det helt enkelt...!

Nog om det och detta. Nu ska jag röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback