Ännu ett inlägg...

Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i åtta så vi kan röra oss mot bowlinghallen. Det är tydligen det som gäller som "förfest" idag, vilket kan vara rätt nice. Efter det vet jag inte riktigt vart vi ska, men jag vet att mina öl står på kylning i Nadines kylskåp. Så än så länge är jag nöjd. =) Har fått mig en liten screwdriver oxå, Nadines nya favvo dricka, hon har tröttnat på öl. Jag förstår henne...

Egentligen har jag jättemycket som jag vill skriva av mig, men jag vet inte hur jag ska börja eller hur jag ska formulera mig, så jag tänker ärligt talat strunta i att skriva någonting om det överhuvudtaget...

Du har iaf gjort klart för mig att du inte kommer ringa... Så ok, samma kaka tillbaka...!



Kommentarer
Postat av: JonnisR

Hej Gumman!! Vad e de som har hänt? E de jonas som inte tänker ringa? vill du prata om de?? Om du vill kan du få följa med mig å Tiger ut på en sväng mitt på dagen?? Ska in iduschen nu! Jag ringer dig iaf vare sig du vill eller inte... Puss å gull

2008-08-30 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback