dax igen.

En uppdatering om jag förstår det rätt.
Vaknade i morse och fick för mig att jag skulle färga håret och pierca mig, varför inte. Det var dags med andra ord. Den senaste piercingen jag gjorde, var i läppen, och ja, det var ett tag sen. Så sagt och gjort, Dennis gjorde en Earl på mig, efter mycket tjat från min sida, inte idag, men under tidigare tillfällen. =P Och fy helvete vad nöjd jag är, Lynn filmade hela proceduren. Får se om jag lyckas publicera det här , annars kommer det komma bilder, i sin om tid.
Är oerhört nöjd med min nya, hoppas den inte bråkar lika mycket som det sägs att den gör. För det pallar jag inte.
Är även back to black. Svarthårig. Känns bra, känns fräscht, tidigare var jag dassigt gammalt svart, inte snyggt någonstans. Tiger springer runt mig och vill att jag ska leka med honom och hans anka. Men icke. Jag har annat för mig.

Nyheter:

Ny hårfärg
Ny Piercing
Nya arbetstider, vilket suger
Ny lägenhet på gång.
Åke ska flytta.
Men jag mår för en gång skull bra. För min egna skull. Men... Jag saknar dig...


Kommentarer
Postat av: Felitchia

åh, vart blir det lägenhet?

Postat av: Anna Lundin

Ska åke flytta nu? Ska du inte ha kvar honom? :(

2008-09-02 @ 21:23:58
URL: http://uglybeautifulgiiirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback