Gick med Keisha till skolan imorse... =)

Imorse så gick jag med Keisha till skolan... Hon går nu i nollan på Lommarskolan... Fatta, Lommarn, där jag gick... Räknade lite snabbt på det där, och kom fram till att det var typ sju - åtta år sen jag gick där, hysteriskt roligt... =P Tog två bilder oxå som kommer publiceras i slutet av inlägget... Smög runt lite i korridorerna och spanade, varpå en lärare frågade typ:
- "Söker ni någon?"
Och jag svarar lite ärtigt:
-" Nja, gamla minnen bara.... Gick här för X antal år sen..."
-" Aha." Sa han, fnittrade lite och gick iväg...

He He. Kul kul. Korridorerna var sig lika, inte ens ommålat. Vad jag minns... En ny kafeteria tant var det oxå, och Svempas bibliotek är borta... =/

Well Well Cyckelställ... Nu är det kaffe som gäller innan BVC besöket...

Puss i ljumsken...



Lynn vid matsals korridoren... =)




Ska man kalla det för centralkorridoren? Ni som gick Lommarn vet nog vart jag står och plåtar... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback