Hej Hopp...

Fredag. Bra dag. Inte så trött längre, har druckit några koppar kaffe, så nu är jag på G igen. Min Earl bråkar lite med mig, men endå inte så mycket som jag trodde. Den läker för fulla muggar och kliar så in norden, men vill man vara fin så får man lida pin... =P Kvällen kommer bjuda på en del roliga event, hoppas jag. Det får bli som det blir, jag är bara glad över att "vara ute i svängarna" igen. Det var ett tag sen sist. Ska iväg till bolaget en sväng snart och inhandla lite alkohol.

Veckan som kommer nu kommer inte vara rolig. Börjar jobba dagtid, eller ska man säga morgon? Kommer börja 06 på morgonen... Sluta 15.00. Måste typ gå upp vid 04 eller någonting för att piggna till, får införskaffa mig en esspresso maskin kanske? Bussen in till jobbet går 05.15. Känns oerhört peppt. Tur att jag är en sån pigg morgonmänniska... *Not* Nej, icke. Får se hur det hela artar sig. Men det blir nog bra. Har säkert diskuterat det här förrut i bloggen, men lika bra är väl det. Att ta upp det igen lixom... Beklaga mig riktigt ordentligt... För det måste man ju få göra ibland.

Nä, nu vet jag inte riktigt vad jag vill ha sagt.. Så jag återkommer om jag har någonting bra att säga... Inte för att jag har det, men ja...

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback