Måndag.

En ordentlig arbetsvecka framför mig. En ganska lugn dag idag. Ska till veterinären imorgon med Åke och göra en koll. Misstänker skabb i öronen på honom, men eftersom han inte kliar så blir man lite fundersam. Har köpt present till mamma oxå som fyller år på onsdag, ska dit på middag, och även fast det inte var jag som fyller år så fick jag välja mat iallafall... =P Och vad väljer man när man ska hem till mamms och käka, jo, tacos. Mammas mat är alltid den godaste, så är det bara. Men jag erbjöd mig iallafall att vara den som gjorde iordning middagen. =) Ska även införskaffa en dop present till Casper, gör det nog på Onsdag efter jobbet, då jag ändå ska vara i Norrtälje, utbudet på roliga affärer här i RImbo är ju inte så generöst. I annat fall kanske jag hittar någonting trevligt inne i Stockholm.

Är förövrigt hur trött som helst, även om vissa inte tror det, så tar det på mig oxå. Allt det här som är på gång. Jag oroar mig för dig och din hälsa, för det är dig jag bryr mig om, skiter fullständigt i de andra. Så länge du mår bra, känns bra att jag fick mycket sagt igår och att jag tilllät mig själv att vara arg, för fuck vad förbannad jag var. Oj Oj Oj. Det var nästan läskigt. Men nu känns det rätt bra, tror jag. Det går upp och ner. Fast, det finns ändå saker jag funderar över, varför du inte kan träffa mig över huvudtaget, men du kan träffa andra människor, gå ut och festa bort problemen för några timmar, gå och handla med ******* och ja, inte kunna komma hem till mig och Åke (Så klart) och bara vara. Men jag ska inte älta, jag ska inte hänga upp mig, för det blir bara tråkigheter av det hela. Antar att det löser sig, hoppas att det löser sig omgående. För jag vill faktiskt vara med dig...

Känns bra nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback