Skepp och hoj.

Jaha. Då satt man här igen, med alla funderingar och allt huvudbry som kan tänkas finnas i mitt annars så tomma huvud. Jag hänger inte alls med i svängarna, och ibland är det väl lika bra det, att inte hänga med... Så slipper man bry sig? Fast endå vill jag gärna bry mig, jag menar, eller vad menar jag. Vet inte riktigt. Men det är fan ett helvete att inte veta, ett helvete att behöva fråga om någonting som borde vara så självklart att berätta för någon som står en nära. Tydligen så står vi nog inte varandra så nära som jag kanske hade hoppats på? Eller? Kan du inte bevisa motsatsen... Kan du inte försöka iaf. Även om det är jobbigt, så får du förstå att det är jobbigt för mig oxå... Så in i helvete jävla jobbigt så jag vet inte vad!!! Arghhhh...


Palla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback